Welkom op mijn blog.
Leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn kaarten...
en fijn dat jullie zulke lieve en leuke reacties achterlaten

woensdag 22 maart 2017

Waar was ik...



Een kaartje om te bedanken... omdat je altijd voor me klaarstaat! Waar was ik... zonder jou!
Erg leuk om de wasmachine en waslijn van de Joy!Crafts serie hiervoor te gebruiken. Gelukkig is er al een was gedraaid en hangen de handdoeken aan de lijn, zodat bedankt hierop gestempeld kon worden met de mooie letters van clear stempel alfabet 6410/0368. Veel liefs is aangebracht met polybesa stencil NL tekst 6002/0626 op het prachtige stencil hart 6002/0642.



Fijn dat de was met dit mooie weer, lekker buiten aan de waslijn kan drogen!

Leuk dat je langskomt op het mijn blog, graag tot de volgende keer!
Vriendelijke groet,
Welmoed

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart, super die waslijn.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super gaaf, Welmoed. En heel origineel met je tekst bij de wasmachine!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen