Welkom op mijn blog.
Leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn kaarten...
en fijn dat jullie zulke lieve en leuke reacties achterlaten

maandag 5 december 2016

In the Picture: Paracord...


Het is weer de 5de van de maand, en dat betekent een nieuwe In the Picture bij Joy!Crafts!
Dit keer staat het leuke paracord centraal. Paracord is een stevig touw, waar je de mooiste creaties, zoals armbanden, kettingen, sleutelhangers, maar ook bv kerstdecoraties mee kunt knopen.
Het is in veel verschillende kleuren verkrijgbaar met bv mooie sluitingen, sleutelhangers e.d. 
Voor het complete overzicht van producten, kun je een kijkje nemen op de website:

http://www.joycrafts.nl/cat/195-Paracord#products=45


Omdat je nu in de winkel niet automatisch meer een plastic tasje krijgt, leek het me leuk van paracord een tas te knopen. Altijd handig om bij je te hebben. Het idee van dit tasje komt hier vandaan. Maar er zijn heel veel voorbeelden te vinden...Het  was de bedoeling dat de tas iets groter zou worden, eigenlijk had ik moeten beginnen met meer en met langere draden, zodat de omvang dan ook groter is.


Toch is het heel stevig en de cadeautjes die erin passen zijn erg lekker....

Onder degene die een reactie achterlaten op het blog van Joy!Crafts verloten we een leuke prijs uit dit thema.
Laat weten met welke tool jij graag aan de slag zou willen gaan en maak kans op deze prijs. 12 december maken we de winnaar bekend!

Voor iedereen die vanavond sinterklaas en pieterbaas nog op visite krijgen .. een hele gezellige pakjes avond toegewenst!

Fijn dat je langskwam op mijn blog, graag tot de volgende keer!
Vriendelijke groet,
Welmoed

1 opmerking: