Welkom op mijn blog.
Leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn kaarten...
en fijn dat jullie zulke lieve en leuke reacties achterlaten

vrijdag 30 januari 2015

Vlinders


Met dit prachtige stencil van Lin & Lene, kun je heel veel variaties maken. Hier is gewerkt met  laagjes verschillend papier, dit geeft een heel mooi effect. Als blikvanger de bloem in het midden, met de mooie brad als hart van de bloem...
Hoop dat deze kaart jullie inspiratie geeft, voor het maken van creaties met dit prachtige stencil!

Materialen Joy!Crafts:
1201/0093 C&E Stencil Vlinders
6002/0024 C&E Stencil 3x bloem nr. 1
6002/0286 C Stencil zon/maan
6020/0010 Parels licht groen
6030/0005 Brads groen
6011/0311 Papierblok Shabby Chic
6011/0208 Papierblok Owls/Fields
8089/0203 Kraft papier

Ook hebben jullie de winnares van de Candy nog tegoed.............
Van Harte Gefeliciteerd en heel veel plezier met de gewonnen Candy!!

Een fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groet,
Welmoed

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit een gave kaart, wow zeg!!! Prachtig, ook die kleuren!!!
    En ik lees tot mijn verbazing dat ik de leuke candy gewonnen heb, wow...gaaf!!!
    Heel heel hartelijk bedankt, ben er erg blij mee.
    Ik zal een mailtje doen toekomen.

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen