Welkom op mijn blog.
Leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn kaarten...
en fijn dat jullie zulke lieve en leuke reacties achterlaten

dinsdag 23 september 2014

Wishing you...


Zo lief deze kleine kerst beertjes uit het nieuwe design papier van Joy!Crafts. Het past prachtig bij het nieuwe kop kaartje hier boven aan de kaart verwerkt. Als achtergrond is embossing stencil ster gebruikt.

Materialen Joy!Crafts:
1201/0023 E stencil Ster
6002/0265 C& E stencil Buttons
6002/0392 C&E stencil Kopkaartje Ster
6011/0025 Papierblok Kerst Happy Holidays 1
6011/0045 Papierblok Kerst
6410/0096 Clear stamps Buttons
6410/0114 Clear stamps Merry Christmas
8089/0203 Kraft Papier


Fijn dat je kwam kijken, graag tot de volgende keer!
Vriendelijke groet,
Welmoed

3 opmerkingen:

  1. Hoi Welmoed

    Allereerst je kaart. Die is weer uit de kunst, mooi hoor!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje is het geworden Welmoed.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen