Welkom op mijn blog.
Leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn kaarten...
en fijn dat jullie zulke lieve en leuke reacties achterlaten

zondag 8 september 2013

25 jaar getrouwd

Vandaag willen wij de ouders van het bruidspaar van afgelopen vrijdag Van Harte Feliciteren, zij zijn vandaag 25 jaar getrouwd! Nog vele gezonde en gelukkige jaren, samen met jullie gezin, toegewenst!
Deze kaart is gemaakt met een embossing folder van Crafts-Too, het randje is een borderabilitie van Spellbinders.

De trouwkaart van de vorige blogpost is gemaakt met een embossing folder van Sizzix.

Vriendelijke groeten,
Welmoed

5 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige stijlvolle kaart, ik vind hem super! De trouwkaart van het vorig blog vond ik ook al zo mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mooi,nu ik bij jouw deze kaart heb gezien wil ik die emb.folder ook hebbennnnn.
    Geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende stijlvolle kaart heb je gemaakt Welmoed, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so stunning.really beautiful embossing and design :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, erg mooi is die embossing, en de golfbeweging!

    BeantwoordenVerwijderen