Welkom op mijn blog.
Leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn kaarten...
en fijn dat jullie zulke lieve en leuke reacties achterlaten

vrijdag 16 maart 2012

Spring..

...heerlijk! Volgens mij geniet iedereen van het prachtige weer van de afgelopen dagen! Ook bij de diverse challenges is het de opdracht: maak een kaart/project met als thema lente! The Sugar Bowl challenge heeft hierbij ook een sketch, en toen ik die zag dacht ik aan een vogelhuisje! Vandaar deze vogeltjes die aan het nestelen zijn... en 'Candy Pip' die geniet van het mooie weer! Vr. gr. Welmoed

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Welmoed, mooi met die geëmboste vogels.
    groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk lente kaartje! Leuk gedaan met het vogelhuisje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit!! Leuk die geëmboste details.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd! Lief stempeltje is dat!
    Hier is de zon vandaag niet geweest. We begonnen de dag met mist maar het bleef bewolkt, héél jammer!
    Fijn weekend,
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje Welmoed.
    Leuk gedaan met de geëmboste bloemenrand en vogeltjes!
    Het stempeltje vind ik echt een cutie.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soooo cuuuute! Love the image and the colours you've used! And the sweet little birdhouse looks amazing!

    Thanks so much for playing with us in The sugr Bowl.

    Hugs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo
    wat een schitterend kaartje is dit en een hele mooie kleur, echt lente kriebels krijg je er van.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen