Welkom op mijn blog.
Leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn kaarten...
en fijn dat jullie zulke lieve en leuke reacties achterlaten

dinsdag 12 oktober 2010

Blog award....

Deze blog award gekregen van Geertje! http://geertjeshobbyhoekje.blogspot.com/ Bedankt! Fijn dat je mijn kaarten mooi vindt!
3 dingen die ik leuk vindt op hobbygebied....
*kaarten maken en daarbij de reacties van de ontvanger
*samen met anderen kaarten/projecten maken
*jullie blogs bezoeken, daarvan genieten en leren...
ik geef deze award door aan
Vr. gr. Welmoed

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor deze award, welmoed. Een hele eer om zo'n award te krijgen. Ik zal hem, al heb ik het wat laat gezien, direct op mijn blog zetten. Ik hoop dat we snel met z'n allen weer een gezellig scrap dagje/avondje zullen hebben.
    Liefs Geertje

    BeantwoordenVerwijderen